vrijdag 19 november 2010

Ook zee

Vandaag en morgen ben ik er nog, samen met mijn Henken: Bergen aan Zee. Slapen en eten doe ik in het bijzondere duinhuis Noviomagum, spelen, rennen en graven op het heel dichtbije strand. Zó dichtbij, dat ik er in een halve minuut kan zijn als ik hard ren. Er komen best veel tweebeners op het strand, maar helaas... weinig viervoeters. En om volledig te zijn, maar heel soms een heel leuke die niet arrogant is of enkel met zijn baasje wil spelen. Ja dat valt iets tegen, toch, de golven, de vogels die ik de lucht in jaag, het zand waar lekker in te graven is, en de Henken: het is voldoende voor mij.
Thuis wacht altijd een bak nietzout water en een luie stoel met kleed, een heuse Diva waardig.
En al is de vrijdag begonnen, ik ga eerst de hele nacht slapen, ochtendstrandwandelen met een Henk en dan komt wauweldewaffelwoef vriendinnetje Luna op bezoek. Reken maar dat we dan samen het allerleukst spelend hondenstel op het strand zullen zijn!

3 opmerkingen:

Jet zei

Woef Diva, daar ben je weer. Wat een leven toch nu aan zee straks aan zee je boft maar. Maar voor mij zijn de bossen toppie ik ren en spring rond meestal in mijn eentje. En soms met een hertje en altijd met baasje. Geniet er van leuk dat Luna komt wat zal dat rennen zijn. Veel woefs, Sappho

Diva zei

Hee hallo Saph, leuk van je te horen. Ja, de bossen vind ik ook leuk hoor. Maar aan zee kunnen de Henken beter zien waar of ik blijf :-)
Bergense kwispels en woefwafwauwelgroeten voor Jet en Anton.

Anoniem zei

Hoi Diva,wat een verwennerij,zo heerlijk in dat mooie huis zo dicht bij de zee,wel jammer voor je dat er weinig honden waren maar gelukkig heb je je goed vermaakt.Gelukkig dat ze vrienden hebben die dan ook weer een vriendje of vriendinnetje mee nemen waar jij mee kunt spelen als ze op bezoek komen.Nu ben je weer thuis en zie je je oude vrienden weer,dikke knuffel van Knuffeltinus.