woensdag 6 januari 2010

6 Januari: geen Drie Koningen


Welnee, al had een Henk de witte koning in zijn stuk Driekoningenbrood en mag hij de hele dag dé gouden kroon dragen: het is vandaag Drie Koningen en een Koningindag. Op de uitlopers van de drie prachtige bergen de Jungfrau, Eiger en Mönch is het namelijk koninklijk toeven. De vriesfrisse berglucht, de prachtige hemel, de oneindige sneeuw en lawaaivrije omgeving heeft van ons Drie Koningen en een Koningin gemaakt. Kijk maar naar de foto, en let op als je de Henk met gouden kroon voorbij ziet gaan!

4 opmerkingen:

Sappho zei

Woef Diva nou ik zou daar ook de Koning te rijk zijn. Wat zit je daar toch lekker en net of je iets belangrijks ziet, de Henk? Woefs van Sappho.

Anoniem zei

Van harte Henk! Want ik weet dat je als 7e zoon op de 7e van de eerste maand jarig bent. Heb het in Zwitserland nog fijn met je twee partners. Adopteer je misschien een steenbokje ter ere van je feestdag?
Merel

Anoniem zei

Lieve Diva,
Wil je je baas Henk even van ons feliciteren met zijn 59e verjaardag? Maak er vandaag maar een gezellige dag van! Zo te zien hebben jullie een hele leuke tijd, dat zien we aan de mooie sneeuwfoto's!
Veel liefs van Hans en Els en tot gauw

Diva zei

@ Sappho: in de verte denk ik de derde koning Henk en nog verder weg meende ik een sneeuwhaas te zien, maar dat weet ik niet zeker, want die zijn net zo wit als de sneeuw! Sneeuwkwispels van mij voor jou.
@ Merel: Dankjewel Merel, ik heb de felicitaties overgebracht. Of Henk een steenbokje gaat adopteren? Geen idee, wel weet ik dat hij in het voorjaar naar Gran Paradiso gaat, waar veel steenbokken leven zonder bang te hoeven zijn voor jagers.
@ Els en Hans: Namens Henk hartelijk bedankt. Ja, we hebben het reuze naar onze zin. Nog een paar dagen en dan terug naar NL. Tot ziens, knuffels van mij, bergen groeten en liefs van Henk