zondag 3 januari 2010

Na de nieuwjaarsneeuw 2010

















Dat was retewauwelwoeferdewauwel cool! Zeven tweebeners, vier viervoeters: samen de verse sneeuw in bij Wengen. Missy en Filou uit Zuerich waren er, en een nieuweling: Chincho. Een jonge bruine labrador, toen we elkaar zagen wisten we het meteen: dit gaat stuifsneeuwstaartegoed klikken. En ja hoor, gedold dat we hebben, soms gleden we een eind de berg af. We lieten, niet zo heel leuk van ons, Filou en Missy een beetje toekijken. Dit met Chincho was hetzelfde wilde en onbesuisde speelgevoel dat ik altijd heb met Storm. Storm, kanjerlieveling, hoe gaat het met je in Loosduinen? Over een week kom ik alweer terug hoor. De dag dat we thuiskomen hoop ik je meteen te zien. Maar nu nog een goddelijk volle sneeuwweek in de bergen. Gelukkig is het dieronvriendelijk oudjaargeknal voorbij. Iedereen zin in 2010? Ik hoop het, voor mij is het eigenlijk niet meer dan een boomstronk waar je overheen springt. Voor tweebeners is zo'n jaarnummer van meer betekenis. Wintergroeten en knuffels, Diva

3 opmerkingen:

Jet zei

Woeferdewoef diva, wat goed van jou met zo veel honden te spelen. Nou wij zien wel dat je het hondegoed hebt daar! Veel woefs van Sappho.

Anoniem zei

Leuk lekker winterplaatje, maar moet dat nou, die ene photo met enkel hondenkontjens er op? Wel grappig hoor, maar ik zie ook graag de lijven en koppen. Doe je dat de volgende keer Diva? Nog veel plezier daarginds in het winterparadijsje!

Diva zei

@ Jet en Sappho: ja, jullie weten wel hoe ongekend heerlijk het hier is, en nu sneeuwt het alweer, ook op de Holterberg? Sneeuwknuffel, Diva

@ Merel: Niet zo preuts Merel, het is toch een geinig kijkplaatje? En op die andere zie je mij helemaal, let eens op hoe duidelijk gaaf mijn ogen er op staan! Maar ik zal dadelijk weer een Wengerkiekje plaatsen. Ik zal de Henken een sneeuwbal naar jou laten gooien, die moet DH wel halen als ze bovenop de Jungfrau staan. Poedersneeuwkwispels, Diva