zaterdag 9 januari 2010

Slee in diepe sneeuw gevonden (fotoreeks met Abdel)








5 opmerkingen:

Anoniem zei

Divaliefje, waar haal je toch altijd weer van die stoere kerels met durf vandaan? Geniet nog lekker in de sneeuw! Aaien van Merel.

Diva zei

@ Merel: jaaaa, dat is het geheim van de husky. Enne... hij is een beetje van mij alleen, dus ik houd jou voorlopig (ook al heb je een toffe tweebenervent) uit zijn buurt! Sneeuwkwispels, Diva

ahbouzidi zei

Haha Diva, wat leuk dat je de foto's op je weblog plaatst! Maarre Diva, je mag me gerust voorstellen aan leuke vrouwelijke vrienden van jou hoor, ik zal altijd van je blijven houden en ik blijf je bezoeken... ;) anders blijf ik zo alleen en dat vind je vast niet leuk... :)
Knuffel, Abdel.

Sappho zei

Woef Diva, nou als ik het zo zie is Abdel net zo stoer als Marcel, die doet gelukkig ook zo op de berg. Jullie kunnen het ook wel met 2 benen al is 2 paar wel gemakkelijker. Heeft de Henk nog gesleed? Wafs van Sappho.

Diva zei

@ Abdel:
Wat een geruststelling dat je me blijft liefhebben, echt! Natuurlijk wil ik dat jij optimaal gelukkig bent en wordt, dus... denk in bij een leuke vrouw mmmwaahh woefelwauwel, dat is niet mis, die is misschien leuk om aan Abdel voor te stellen, nou, dan zorg ik dat de Henken een spontane omtmoeting gaat plaatsvinden, oké?
Vachtwarme en -zachte knuff, Diva
@ Sappho:
Ja, wat stoerheid betreft zijn ze zeker vergelijkbaar, beiden zijn echt geen mietjes (ook -Abel!- geen isla ;-)
Maaaar, dat zijn de Henken evenmin. En ja, Abdel heeft zeker gesleed. Wauwelgroeten van de bergen en kwispels van mij, Diva